New York (USA) part 2

Drugi raz zjawiliśmy się w tym wielkim mieście pod koniec sierpnia. Byliśmy już wykończeni podróżowaniem i spaniem niemal codziennie w innym miejscu, dlatego nie zwiedzaliśmy zbyt dużo.
Zaczęliśmy od Coney Island w dzielnicy Brooklyn. Spacerkiem przeszliśmy deptakiem wzdłuż plaży nad Oceanem Atlantyckim.  Jest tam sporo barów, a także rysunki  uświadamiające, że należy dbać o środowisko.
Pogoda była piękna, rano tłumy jeszcze zaatakowały i czułam się naprawdę dobrze.

We appeared in New York for the second time at the end of August. We were exhausted by traveling and sleeping almost every night in a different place, so we did not do too much sightseeing. We started from Coney Island in Brooklyn. We took a walk along its beach at Atlantic Ocean. There are plenty of bars there, but also some paitings giving more awareness about being environmental friendly.
The weather was great, in the morning it wasn`t very crowded yet and felt great.

Poza piękną plażą znajduje się tam także park rozrywki Luna Park. My zdecydowaliśmy się na jedną tylko atrakcję - roller coaster Cyklon. Jest to najstarsza kolejka w Stanach i powiem, że robi wrażenie - jest szybko i z ostrymi zakrętami 😁

Besides beautiful beach there is also an amusement park - Luna Park. We chose only 1 attraction - roller coaster Cyclone. It is the oldest roller coaster in USA and it is really impressive - fast and with very sharp turns 😁

Nie byłoby Nowego Jorku bez Statui Wolności. Aby ją zobaczyć, należy wziąć prom z Manhattanu. Szczerze mówiąc, myślałam, że jest bliżej miasta i w większym rozmiarze. Trochę spóźniliśmy się z kupnem biletów i nie zwiedziliśmy jej.

There is no New York without Statue of Liberty. To see it, you need to take a ferry from Manhattan. To be honest, I thought it was a bit closer to the city and expected a bigger monument. We were a bit late with tickets, so we did not visit it.

Kolejnym znanym widokiem jest Most Brookliński. Ciekawostką jest, że to, co znamy ze zdjęć to część dla pieszych i rowerzystów, samochody jadą poniżej.Byliśmy tam wczesnym popołudniem i tłumy uniemożliwiły zrobienie ciekawych zdjęć. Namawiałam mojego partnera na wycieczkę wczesnym rankiem, ale nie chciał.

Another famous view is Brooklyn Bridge. We were there in early afternoon and it was full of people, making impossible taking nice pictures. I tried to convince my partner to go there early in the morning, but he didn`t want.

Na koniec jeszcze raz odwiedziliśmy Times Square, zjedliśmy burgera w Johnny Rockets i nadszedł czas powrotu.

At the end we visited Times Square Again, we had a burger at Johnny Rockets and it was time to come back home.